trololol

Hej bloggen.
Sorry för as kass uppdatering idag, inte haft tillgång till dator eller internet idag :/
Men har inte alls gjort mycket idag. Sovit, kollat i affärer, ätit mat, vilat!? YEPP kul dag.
Hittade inget snyggt/charmigt/fint u know, som jag kunde shoppa.. Tråkigt men sant. Gillar ju lite
stilrent, med guld, massa massa guld, lite rockigt men ändå tjejigt. Faktiskt ganska svårt att finna fina kläder.
Vill göra en förändring med mitt hår också. ÅH! Men vill inte ha kort hår, villl ha långt och fräscht.
Men mitt är så jävla slitet nu att det finns inte. Vill inte färga det för mycket heller.
Men funderar på lite slingor. Platinablonda, mörkblonda, röda, rödlila, svarta och lite mörkbruna! MMHM
så sjuuuuukt snyggt, dör!
Har även noppat mina bryn idag, ser ut som en människa igen, tack och lov, hihi.
MEN har fått tre, stora, omogna, äckliga finnar uppe i pannan. Nä. ue! Går inte att klämma dem heller. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0