rädslor för livet

Hejlloj.
Tänkte berätta om lite rädsor som jag har, som måååånga har väldigt roligt åt. Jag vet inte varför, men ja..
Min största rädsla/fobi är klaustrofobi-cellskräck. Ja och det är ju som det låter. Jag är jätte rädd att bli inlåst i rum,
stora som små. På bottenplan eller högst upp. Vågar inte låsa toaletter, ibland gör jag det när jag vet att det finns
någon utanför, och jag vågar VERKLIGEN inte åka hiss, usch aldrig i mitt liv.. Blir helt tårögd när jag tänker på det..
Usch :(
Förr kunde jag inte ens sitta i en buss, bil utan bakdörrar, flygplan, etc. Men det försvann tillslut.
Min andra rädsla är hundar. Stora som små, snälla som elaka. Nej nej och nej. Jag hatar de djuren. Hatar när de skäller, morrar, leker, glor på en, tigger. NEJJJJ. Hatar också ägare som släpper hundar lösa, när de märker hur väl som helst när en person är rädd för deras hund, men gör de något? Oftast inte..
Ja. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0