malmö, sveriges hjärta

Okej. Ska vara ärlig. Super ärlig.
jag ÄLSKAR malmö, så sjukt mycket. en underbar stad. känner mig trygg (oftas..) kan det mesta om staden,
gillar allt med malmö, förutom våldet.
men. jag gillar inte folket här nere. visst, finns såklart de jag verkligen gillar, men det är max 5 personer.
massa skitsnack hit och dit. och ja, jag är väl den personen som nästan ingen litar på. suck
men jag är inte ledsen för det. malmö är en stad full av skit och skitsnack.
jag är liksom 20 år och ska inte ta åt mig av vad folk tycker och tänker.. har aldrig gjort det och kommer aldrig
att göra det, så det så!
hade jag gjort det har mitt självförtroende legat nere på -100000000 om inte mer.
men.. man vet vem som är de riktiga vännerna, det vet man.
turning torso. google bild!!

men en sak jag ångrar.. det är att jag från första början satte min fot här nere.
hade mått så mycket bättre var som helst, till och med i arvika.. men ja, jag kommer allid att tycka att
MALMÖ ÄR SVERIGES HJÄRTA OCH STOLTHET!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0