1 februari 2012

HEEEEEEEJ!
Det var ett tag sedan, yepp!
Ska strax lägga mig, är as kalas trött.. Som vanligt ;)
Men i alla fall.. Har hunnit med en hel del. Börjat på min praktik, på ett dagis!
Har världens finaste ungar, åååh. Vill inte lämna dem, vet ju allt om dem och har så förbannat kul med dem.. :(
Härliga dagar, 8-16 och fredagar 8-13.30! SKÖNT!!
Även fast jag är trött och det tar på mina krafter, så är det härligt med lite miljöombyte! :)
Idag snöade det i Malmö. What a fukk liksom. Det är snart vår!!? Shit pommes.
Men solen sken som vanligt, och det var kallt. Riktigt kallt. Även fast jag har dubbla vantar så kändes det igenom.
bläee..
sjukt skön skjorta! Hm - 149 kronor (tror jag..) ETT KAP och så fett fin!

I alla fall, nu slaggm0d3.
P0ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0